Äntligen hemma...

.. varför säger jag så? Jag vill egentligen inte hem igen ju, men det bara blir så. Jag saknar mig säng ♥ haha.

Nu är jag iaf hemma, vi kom hem vid sju tiden, precis då gossip girl började! :) haha. Skönt att vara hemma iaf, få sova i sin egna säng och få mosa med sina egna katter... hahaha!

Lite roligt, ni läste väl det där inlägget om katten som bara dök upp i natten när vi var hos tim? om inte kolla här.  Iaf, efter den natten och någon dag tidigare har han haft katter överallt runt hans lägenhet som vill in.. Så om han känner sig ensam är det bara att släppa in någon och sedan kasta ut den när han blir trött på den ;)


Håller på att plugga nu.. ska snart skicka iväg en engelska recension till min lärare!

Haft en bra helg?
puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0