"Vad fan det är en katt här inne!"

Ca en timma efter jag somnade inatt vaknade jag av att jag blev smekt på ryggen/huvudet/nacken av något. Jag tänkte inte så mycket på det, jag trodde liksom jag var hemma och att det var min katt smilla som kelade med mig. Men sen fan ryckte jag till och kom på att jag var i tims lägenhet. Då fick jag se en katt flygandes ner från mig säng och på mammas madrass. Jag ropade på pappa: pappa det är en katt här inne! Då suckade han och sa: men vad fan säger du? Men sedan såg han den jävla katten och började först kela lite med den men sen tog han upp den och kastade ut den. Sen när han kom tillbaka föll vi båda två ut i gap skratt.. Hahaha vadfan? Hur kunde katten komma in i lägenheten? Alla fönster och dörrar var ju stängda! Sjukt, den måste krupit in genom dörren när vi låste och sedan gömt sig under soffan... Hahaha fyfan, sen när vi vaknade i morse trodde inte mamma och bror mig när jag först berättade.. Men sen sa pappa samma sak så trodde dom oss och då börja vi skratta igen... Dom trodde jag drömde när jag berättade första gången haha! Låter ju helt sjukt, hahah :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0