Världens sämsta dag

-Jag gick upp kl 6.
-Hade planerat kläder och allt inför orienteringen med idrotten.
-Det spöregnade.
-Fick damp när min bror ville åka tidigare.
-På så sätt fick jag stå vid busshållsplatsen jävligt länge i spöregn.
-Jag blev dyngsur, min väska blev genomblöt och så blev min dator också.
-Bussen var försenad.
-Bussen var full.
-Bussen til orienteringen var också full.
-Vi hittade inte dit, vi gick åt helvete och missade mer än halva lektionen.
-Klasskompisen jag var med och jag kom inte överrens riktigt bra när vi skulle se vart va var och vilken väg vi skulle ta.
-När vi var klara var ingen kvar.
-Jag skulle duscha på Ekäng men ingen var där.
-Jag fick skjuts dit av läraren, vi höll på att fastna i leran.
-De andra hade åkt hem.
-Jag åkte hem.
-Jag hann precis med bussen hem, jag fick springa.
-Jag hann inte äta något annat än ett äpple.
-Jag gick och köpte en creme cheese bagel, det tog dom ca 10 minuter, vilket i vanliga fall bara tar 5 minuter.
And here I am...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0