My heart stoped beating, but now I'm back again

Det finns en kille. En enda kille i hela världen, som är helt perfekt för mig. Han har allt jag vill ha. Han är supersnygg, har en helt underbar personlighet och han är världens bästa. Han är världsbäst. Utan honom vet jag inte vad jag skulle göra. Han har det där fina leendet som man bara smälter när man ser det, han har den där charmiga personligheten och utseendet. Han får alla att smälta inuti. När han ler stannar världen. När han älskar något syns det på lång väg, det är som om hjärtan flyger runt hans huvud och han låter alla veta det. Han är as grym på gitarr och riktigt grym på att sjunga också. Om han sökte till idol skulle han vinna allas hjärtan, unga som gamla. Han har en röst som är så otroligt bra. Alla småflickor skulle bli kära i honom. Namnet på denna kille skulle stå överallt. Sebastian Larsson, kung över alla.
Jag har en så otrolig tur att jag har honom. Att han väljer just mig, till att bli hans flickvän. Att han älskar mig och förlåter mig, ger mig hans tillit och tro. Han är världens bästa kille. Tänk om alla hade en sådan kille. Då skulle hela världen flyga runt med fjärilar i magen varje dag. Alla skulle vara toklyckliga och helt galet kära.
Jag, som egentligen inte är någon speciellt, får ha honom som min pojkvän. Han är guld värd för mig. Han får mig att må så otroligt bra. Jag är så otroligt lycklig i hans närvaro. Han är min, bara min. Och jag är hans, bara hans. Ingen annans, aldrig någonsin. Det är han som får mitt hjärta att slå, utan honom slutar det helt.
Utan honom är jag som en fågel utan vingar.
Utan honom är jag som en gitarr utan strängar.
Utan honom är jag som en bil utan hjul.
Utan honom är jag som en blomma utan själk.
Utan honom är jag som en fisk utan vatten.
Utan honom är jag som en människa utan luft.
Jag kan inte leva utan honom helt enkelt. Han är för bra för att vara sann. Han är min ängel. Han är min älskling. Jag älskar honom mest utav allting i hela universum. Det finns ingen så bra som honom. Jag är galet kär i honom. Jag är helt galen i honom.
Jag älskar honom mer än någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0