I'm lost without you

Sitter och njuter när jag lyssnar på min pojkväns låtar som han spelat in. Åh! Han är så bra, han har sån fin röst! Jag bara njuter... Det bästa är att veta att han är min, bara min! ♥
Haha, lite kul... Imorse när han gick upp ur sängen för att åka till praktiken så frågade han mig om jag kom ihåg vad han sa inatt, och jag hade ingen aning om vad han pratade om. Tydligen hade han sagt en massa fina saker till mig, han frågade om jag lyssnade och jag sa ja. Sedan frågade han om jag skulle komma ihåg det imorgon också, och då sa jag ja, självklart! Jag känner lite dåligt samvete för det... Hehe! Det är inte lätt när man kan prata i sömnen!
LOVE

PS. Min pojkvän är världsbäst! Den bästa som finns. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0