Världens bästa helg!

Vi firade 11 månader i fredags med bio. Med de bästa platserna i hela salongen hade vi jätte mysigt. Sebastian hade ut hela den stora popcornskålen på golvet redan innan filmen börjat, haha sötnosen! Som tur var hade vi bacon chips och en massa godis och dricka också. Det räckte och blev över. Vi vaknade hos mig på lördagsmorgonen, åt helgfrukost och mös, sedan åkte vi till nora och solade en sväng på solariumet. Efter det åkte vi till Lindesberg och bara mös.
Julstämningen är verkligen här. I huset i Lindesberg hade de pyntat och bakat knäck och hemmagjord marknadsnougat. Vi kollade på film och mös. Vi kunde inte vara ifrån varandra en enda minut, vi är så otroligt kära. Vi låg och höll varandra, tätt intill tills vi somnade. Imorse väckte jag älsklingen med kyssar. Han blev glad. Vi kysstes och mös tills vi sedan gick upp. I köket stod hans mamma med pojkvän och barnen och bakade både pepparkakor och saffranskaka. Mmmmm.
Just nu har Sebbes familj åkt på julmarknad medan Sebbe, hans mammas pojkvän och jag är kvar i huset. Dom är ute och arbetar med sebastians lilla hus medan jag sitter här inne och ska plugga.
Livet är fint. Jag är lyckligare än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0