I'm feeling good with you by my side

Är hemma igen, ensam = alltså utan pojkvän. Har precis laggt en ansiktsmask på mig själv och njuter. Man behöver tid för sig själv, för att förstå hur mycket man egentligen behöver den andra. Det är smärtsamt, men behövligt. Jag tycker inte om det! Men då man träffar sin prins igen är allt helt underbart. Magiskt.
Imorgon börjar skolan igen efter ett FÖR kort lov... Jag önskar lovet var ungefär 2 veckor längre, haha. Jag är inte redo för skolan, jag är alldeles för skoltrött! Jag har varit skoltrött enda sen skolan började i år, haha. "Det finns viktigare saker att göra" tänker man, men egentligen är det skolan som är det viktigaste som finns just nu. Ingen utbildning = inget jobb. True shit.
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0