Wonderful





Haha, söt bild! Älskar alla fina fiskar som simmar omkring, samtidigt som jag hoppar upp ur vattnet och är överlycklig över att vara på det stället just då.

Underbar resa, but now it's over... Det bästa med resan vad koh lipe, det bästa stället som finns. Det sämsta var alla jävla myggjävlar. Som tur var dödade jag de mesta som muckade med mig. Mucka med mig = mucka med döden. Typ.

Kom till Sverige vid tolv tiden igår natt. Sov över på ett hotell i Sthlm och åt en supergó frukost. Kom hem till mi casa i förmiddags, lämnade väskorna och åt mat hos mormor och morfar. Efter det har jag rullat fram hela dagen. Har aldrig ätit så här mycket!/Varit så mätt!

Träffade Sebastian en stund också, efterlängtat! Åt ytterliggare lite till hos honom, jag lyckades trycka in några pannkakor.

THANK YOU FOR A WONDERFUL TRIP!
TAKE CARE!
LOVE F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0