Skäms...




Melodifestivalen 2011:s vinnare blev Eric Saade med sin låt Popular. Herregud, skäms sverige! Jag tror inte ens han går igenom kvalet pga hans dans som kan tyckas vara gay vilket inte är okey i några länder. I personlig åsikt, tycker jag att Danny skulle vinna eftersom jag tror han har mycket större chans att ta hem hela skiten tack vare alla sina fans i Estland, Lettland osvosv. Varför, Sverige? Nu kommer Sverige klassas som gay.
Ta det inte personlig när jag säger gay, men om man kollar på dansarna i Saades nummer så ser det ganska gay ut. Dessutom tar dom på varandra också.

Jag säger inte att jag har någonting emot gayar, för det har jag verkligen inte! Jag tycker bara fel låt vann och jag tror inte att vinnarlåten kommer gå så vidare bra.
Min åsikt.
PUNKT SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0