10 saker om mig



1. Jag älskar gulliga sms.
2. Jag älskar presenter och överraskningar.
3. Jag är jätte rädd för mörker.
4. Jag hatar skräckfilmer och liknande.
5. Jag älskar storstäder och mycket liv, det får mig att känna mig levande.
6. Samtidigt älskar jag att synas, att märkas av liksom.
7. Jag är så sjukt jävla shoppingsugen just nu så om jag fick chansen skulle jag spendera hur mycket pengar som helst.
8. Jag älskar att dansa, det får mig att släppa loss och inte tänka på annat än att bara dansa till musiken.
9. Jag skulle vilja vara bra på gitarr. Jag älskar att sitta och "blippa" på gittarsträngarna och försöka få det att låta bra, samtidigt som man sjunger och låter tankarna få komma in i en helt annan värld och slippa alla bekymmer för tillfället. Men för tillfället (och typ 1 år tillbaka om inte mer) är min gitarr trasig, eller strängarna är inte på plats direkt. Och jag vet inte hur jag kan fixa det, jag har nya strängar oså, men jag har ingen aning om hur man sätter fast dom.
10. Jag älskar att kolla mig i spegeln, jag kan stå jätte länge och bara betrakta mig själv. Jag är inte självgod eller speciellt självsäker, men jag kan bara stå och pilla med någonting jätte länge.

Måste verkligen plugga nu. Godnatt sen. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0