15 personliga saker om mig



1. Jag kan allvarligt talat inte vara sur.
2. Jag har svårt att säga nej och att säga emot.
3. Jag hatar att såra folk.
4. I guess I'm a heartbreaker.
5. Jag är alltid snäll mot folk, vare sig jag gillar dom eller inte.
6. Jag är ständigt myssugen.
7. Jag hatar den pressen jag har på mig som skolan ger.
8. ..Samtidigt som alla andra får skyhöga betyg och är jätte duktiga och smarta så känns det som att jag är jättedålig och osmart.
9. Jag dumförklaras ofta för jag inte är så allmänbildad.
10. Ena sekunden är mitt självförtroende på toppen och nästa är den tillbaka på botten igen.
11. Jag hatar att ge och inte få något tillbaka. Besvikelse.
12. Det jag hatar här i livet är svikare...
13. ...Och folk som ljuger.
14. Jag har aldrig varit tsm med någon i mer än 2 månader, förutom nu när jag och min pojkvän snart har 3 månader.
15. Jag har aldrig blivit dumpad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0