So sick of love songs


Jag får pyssla om mig själv iaf.

Jag vill bli ompysslad, jag vill känna att någon bryr sig om mig. Men jag vill inte ta risken att kunna smitta någon så den får må så dåligt som jag gör. Inatt var det totalt kaos i min hals. Det gjorde så ont så jag grät av smärta. Samtidigt hostade jag som en skata och det kändes som att riva med ett rivjärn i min hals. Ni kan tänka er va? Inte kul alls... Det hjälpte inte med te eller värktablett, vi hade inte heller något starkt att dricka, t.ex. sprit. Så jag kunde verkligen inte sova, jag låg och grät för mig själv. Är det fel att tycka synd om sig själv någon gång?

Undrar om jag är för snäll... Jag tänker alltid på andra än mig själv, jag kommer alltid i andra hand.
Jag hoppas att jag blir kry snart.

Snart kommer mamma och pappa hem med en Ben&Jerrys half baked och starkare halstabletter åt mig, som enligt min önskan. Sen kommer jag bli ensam och övergiven för ett tag..
LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0