What are words

jag gråter om och om igen.

min syster berättade historien bakom denna sång.
Chris hade hitta den rätta, han skulle gifta sig med sitt livs kärlek. 
två veckor innan bröllopet händer det som inte får hända.
hans blivande fästmö hamnar i koma efter en bilolycka.
läkarna säger att det inte finns någon chans. men chris hopp fanns kvar.
en och en halv månad senare vaknar hon, hjärnskadad och handikappade för livet.

men som han säger:  
“What kind of man would I be if I leave her when she needs me the most?”

kolla videon..



så jag gråter, om och om igen för låten är så vacker.

Inlägget är taget från min vän Ellinor. 
Herregud, såhär har jag aldrig tänkt när jag lyssnat på låten. Nu när jag lysssnar och kollar på musikvideon så förstår jag. Tårarna forsar ner från kinderna.
LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0