Film-inspelning +möte med en vän!



Igår träffade jag en gammal och go vän innan jag och hon stack iväg och spelade in en film, jag var med som statist. Det är en kompis till mig som gör en massa filmer osv, han är skit duktig! I hans förra långfilm hade jag en ganska stor roll, men den här gången valde jag att bara vara med som statist. Efter det tog jag en promenad med en väldigt snäll och bra killkompis till mig. Jag träffade även på Tilde +pojkvän och Moa på stan så det blev lite småprat där med. Träffade sedan min pojkvän vid badplatsen och sen gick vi hem och mös. Bra dag!
LOVE


Herregudars hur mitt hår ser ut! Jag behöver verkligen en slingning och klippning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0