Utgång nu!


Blondie...

Känner mig lite extra fin ikväll faktiskt. Idag firar jag 2 månader tillsammans med min Sebastian, men tyvärr är jag på andra sidan jorden och kan ej träffa honom. Därför ska jag skicka iväg en "Lucky Ballon" idag, som ger tur osvosv! Hoppas de funkar och ger oss tur i vårat förhållande, hihi. Gjorde det för någon kväll sen också, jätte häftigt är det! Tar nog kort på de ikväll, så håll utkik. Självklart kommer det även en massa andra bilder också! Strandbilder, utflyktsbilder, kvällsbilder osvosv.

Var iväg på en utflykt idag. Snorkeling Tour.
Väldigt fräsch service, var ensamma vi 4 i en longtail-båt åkandes runt till olika öar. Helt perfekt dag!


Nu kom mamma och pappa in till mitt och Tims rum med några kycklingspett. Awesome! Nu blir de middag och annat skoj.
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0