Some of my thoughts right now



Ligger i sängen
och trängs med 2 feta katter i min überlilla säng. Okej, inte så feta. Har nyss kommit på att jag vet hur jag gör den ena kåt, det är därför hon är så kär i mig... Haha.

Tänker på min pojkvän, har inte hört något från honom idag! Försökte ringa honom nyss men ingen svarar. Ville höra hans röst innan jag skulle sova, men de verkar inte som de blir så tyvärr.

Har kollat på en bra film ikväll med mamma, åt lite haloumi ost till kvällsmat också.

Fick jätte dåligt samvete när jag gick hem från bussen idag. Fick skuldkänslor för att jag ätit så mycket mat idag så jag sprang hela vägen hem. Blev så 2 gånger idag. Jag är nog rätt skum endå.

Jag borde börja träna igen.. Jag dansar ju, men det känns inte som att det ger så mycket, för just konditionen osv. Jag blir inte lika slut som jag brukar bli när jag tränar om jag säger så. Jag tycker om att ta ut mig till max, men jag tar knappt ut mig till hälften på dansen. Ska satsa på att få tillbaka min kondition och börja löpträna igen. Tagga beach 2011!...?

Jag börjar bli trött nu, kanske dags att sova så man orkar med morgondagen. Många saker som händer då!
GOODNIGHT!
A LOT OF LOVE, F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0