Some love from thailand





Taggad b-rud steg ut på stranden idag! Vilket resulterade till 2 timmars sömn i en solstol, som ytterligare resulterade till solblåsor på näsan! YES, LOVE IT! fuck-no.

Tog inga strandbilder idag, eftersom jag var så otroligt trött. Undrar varför? Allt är ju helt perfekt! Vi bor på de lyxigaste hotellet, åker golfbilar fram och tillbaka från hotellrummena, vi badar i kristallklart vatten och går runt på en kritvit sandstrand. Vad är felet? Sängen.

Det är ju för i helvete som att ligga på sten. Vad i helvete? När man bor på ett sådant fint hotell borde det ju iaf finnas bra sängar? Men fuck-no. Men man ska inte klaga! Jag har allt jag vill ha, jag är den lyckligaste människan i världen!

Gjorde även ansiktsbehandling idag, riktigt himmelskt skönt. Tog en lite exklusivare behandling som skulle vara bra för huden, hoppas det lönar sig. Det var helt klart värt det!

Avslutade kvällen på samma sätt som igår. Vi åt på en mysig resturang, idag på en resturang då man satt på en filt på stranden vid ett litet bord på små dynor. Efter maten besökte vi vår "favvo"-bar och tog ett par drinkar och kollade på den stjärnklara himlen, samtidigt som vi kollade på eld-show. Livets liv, jag klagar inte alls!

LOVE YOU ALL
GOODNIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0