I landet som alltid ler - THAILAND



Koh Lipe - Ett utav världens allra vackraste ställen. Så pass vit sandstrand som det är, ingenting kan matcha det. Det korallklara turkåsa havet, det finns inget vackrare. Mysiga små resturanger och barer längs stranderna, med hur god mat som helst.

Jag har det helt underbart här i Thailand. Det är ett enda stort paradis. Det är helt fucking perfect. Förutom 1 sak, min otroliga saknad efter min pojkvän. Men det får vänta, väntan och längtan är bra! ...Men smärtfullt.

Bilden är tagen idag. Helt underbart! Laddar upp fler bilder någon annan dag, har gratis internet på det här hotellet som jag är på just nu. NI SKA BARA SE, vilket hotell det är! Jag dog lite när jag kom hit till detta paradis. Mer om detta senare!
16 & PREGNANT. Eller? Haha, skämt o sido. Alla får väl en liten knöl på magen när dom sitter? Jag är inte mullig/tjock eller något om ni tror de. :) Faktum att jag var superkissnödig när bilden togs, haha!

LOVE! /F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0