Fresch





Chill dag! Jag som aldrig läser en enda skitbok har börjat läsa en som jag hittade här på hotellet, vilket visade sig vara riktigt bra... Vad är det som händer egentligen? Oh-no. Haha.

Mitt på dagen fick jag fransk mannikyr och predikyr. Riktigt snyggt blev det. Fransk mannikyr på fingernaglarna och pärlemor-färgade tånaglar. Fresch.

Avslutade dagen med volleyboll i solnedgången med en massa goa gubbar. Däremot måste jag medge att jag verkligen suger på volleyboll, hahah!!

Sängläge nu.
LOVE F.

Kommentarer
Postat av: amanda

hur kan du suga på volleyboll efter all träning på dominikanska?! :D haha

2011-02-24 @ 21:43:38
URL: http://thisisamandab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0