Boring shit - 100000 saker att stå i


Beautiful love between brothers and sisters.

Det känns som att min blogg är jävligt tråkig just nu, jag erkänner. Usch och fy!

Jag, en liten tjej med all tid i världen, har plötsligt börjat få ont om tid. Illa!

Det är mycket att stå i nu... Säga farväl till alla mina goa och kära vänner och inte minst min älskade pojkvän, praktik (sista praktikdagen imorgon!), packa, PLUGGA! Varför i helvete pluggar du inte för Felicia?!
10000000 saker att stå i, orkar inte ens ta upp allt för då blir min blogg ännu tråkigare!

Tycker du min blogg tråkar sönder eller håller jag den uppe hyfsat bra endå?
LOVE


Kommentarer
Postat av: R

Den håller mycket hög klass. Lite mer naket bara;)

2011-02-10 @ 22:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0