Parfym för mindre än 20 kr...




Haha, gud vad vi skrattade åt det här! På Kreta fanns det jätte mycket fake parfymer att köpa, jätte billigt! Kända parfym märken som luktade näst intill likadant. Gött, tänkte vi så vi lassade på oss en massa. Flaskorna man fick lukta på hade den vanliga formen på parfymflaskan. De parfymer Sebbe köpte luktade jätte gott, flaskorna va nästan likadana som orginalet men nackdelen var att doften gick bort efter ca 15 minuter..

Sen öppnade jag min parfym. Flaskan skulle vara jättefin och de skulle vara 100 ml parfym i den. Men vad fan får jag?! Haha. Kartongen som parfymen såg fin ut, men när jag öppnar den så ligger det en liten skitful flaska med bara ett namn på. Den luktade iaf gott, men som sagt... Vad kan man förvänta sig om de kostade mindre än 20 kr? ;)
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0