Kärlek är fint

Det bubblar inom hela mig. Det är fint, det är busigt och det är det bästa som finns. Hela mitt sinne är ut balans. Det finns bara en person i min hjärna och jag vill endast vara med denna enda person hela tiden. Du gör mig galen. Jag är galet kär i dig älsklingen min. Varje gång jag är ifrån dig känns det som en stor bit av mitt hjärta fattas, som att du håller den kvar vid dig. När vi blir till en igen så är jag hel. Jag är lycklig. Så sjukt galet otroligt lycklig. Jag vill springa runt och skrika som en galning, jag vill hoppa så högt jag kan tills jag når himlen, jag vill bara vara med dig mitt hjärta.
Du är otrolig. Jag är galen. Vi är otroligt galna i varandra. Vi älskar varandra.
Du är fin. Kärlek är fint. Kärlek är det finaste som finns.
Ord från hjärtat.
LOVE

Kommentarer
Postat av: emma -

Ni är så fina tillsammans, och kul att ni har hittat varandra och hoppas det håller i evigheter! :)

2011-08-15 @ 23:40:21
URL: http://emmalindell.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0