Tänk om....

Tänk om jag skulle sluta blogga? Då skulle ingen ha en aning om vad jag har för mig eller hur jag mår. Ingen skulle kunna gå in på min blogg för att få se bilder på mig när dom saknar mig. Ingen skulle kunna gå in här och läsa min tråkiga blogg, ingen skulle kunna göra någonting.

Det skulle vara som att någonting saknas av mig då. Jag tänker på, vissa går faktiskt bara in här och kollar på mina bilder, ser att jag har det bra och ler för att dom ser mig. Om jag slutade blogga och tog bort bloggen skulle man inte kunna göra det längre. Då skulle man få ta kontakt med mig oftare och prata med mig istället.

På något sätt skulle det vara skönt, för på så sätt vet jag att folk vill prata med mig, folk vill veta vad jag håller på med och hur jag ser ut. Jag tycker om kontakt.

Säger bara det. Det skulle vara skönt faktiskt...
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0