Jag lever i ett sagoland



Hur jag än försöker, så får jag inte fram ord för det. Att man kan älska en människa så pass mycket, det är otroligt. Helt galet underbart. Jag tänker inte ens försöka, för det skulle ta år för mig att skriva en sådan bibel som det skulle bli. Du är så fin, så otroligt vacker. Du är den finaste människan gud någonsin skapat. Att se in i dina ögon och se hela världen framför sig. Bara att se på dig får mig att smälta inombords. Obeskrivligt.

Folk säger att jag borde dumpa den där jävla skitkillen, men vad fan har dom med det att göra? Dom är bara avundsjuka äckliga svin. Jag tycker inte om dom som försöker förstöra någonting fint. Hur onödigt är inte det? Varför låter man inte bara folk få vara lyckliga för en enda gångs skull? Vi människor är otroligt egoistiska, vi tänker endast på vad som skulle vara bra för oss själva men skiter fullständigt om man förstör för andra.

Jag kan nog inte förstå själv hur jag känner för dig. It's amazing. Jag har aldrig någonsin känt såhär för någon. Jag är så otroligt lycklig. När jag är med dig glömmer jag bort alla bekymmer, jag tänker inte på någonting alls faktiskt. Min hjärna slutar fungera och hjärtat slår volter.

Mina ord är slut, jag vet inte vad jag ska säga. Jag vill att du ska veta hur mycket du betyder, men jag får verkligen inte fram orden. Mäktigt. Jag älskar dig mest på denna jord, det finns ingen så bra som du. Om jag fick chansen skulle jag pussa dig fram tills jag dör. Pusspusspusspuss!
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0