Vad händer egentligen? Skärpning...


What happend with that feeling? -2007

Vad har hänt med dig Felicia? Du har inte tränat på riktigt länge och mår inte så bra, det börjar synas lite nu. Varför?

Stress, dåliga måltider och småsnacks.

Just nu känns det som att jag stressar otroligt mycket.. Det har varit så pass mycket i skolan med inlämningar och prov och i kören med rep och inspelningar osv.. Hur sjutton ska jag få tiden att räcka till? Jag mår dåligt över att jag har så pass liten tid över. Jag hinner inte ens träna emellanåt. Jag hoppade till och med över träningen i måndags! Jag sover för lite också...

Jag hinner inte med det som känns viktigt för mig i mitt liv. Jag hinner inte ta hand om mig själv och mitt utseende, det var sjuukt längesen jag fixade naglarna eller badade och tog det lugnt t.ex. Jag hinner inte gå runt i butiker och checka in det senaste och jag hinner inte shoppa någonting. Jag mår fan dåligt över det här.. Jag menar, jag mår så himla mycket bättre om jag gör dessa sakerna jag nyss rabblade upp!

För just nu saknar jag inspiration helt, jag saknar min glöd och passion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0