Tidigt morgonbesök!



Nu borde jag göra något med mitt liv... Jag vaknade imorse runt klockan åtta utav att pappas mobil ringde, mamma och pappa var nere och grejade i köket och sedan vid klockan nio hade vi besök utav elda butikens hantverkare som spacklade mur i köket och på taket, dumsande och bangande. +en sol som sken rakt in i mitt rum, på mig, mitt i ansiktet och ögonen. Åh, jag ville bara släcka solen så jag kunde sova och sätta in öronproppar så allt blev tyst. Efter en stund kom pappa och drog upp rullgardinen som jag förmodligen drog ner i sömnen när solen sken som mest. Högljutt prat, bankande... Åh, frustrerad jag blev då.

Men livet fortsätter! Nu måste jag sätta igång och plocka lite i mitt rum och slänga mig i duschen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0