Svaret på era frågor

Tjena!
Jo, jag har fått några frågor om vad det är för tv-inspelning jag hållit på med. Det är så att Nora Ungdomskör, som jag är med och sjunger i, och alla andra körer i Nora ska vara med på tv. Vi sjunger en massa olika julpsalmer och låtar, allt detta spelades in och kommer nu sändas på tv under 4 olika tillfällen, olika program. På julafton, juldagen, annandagjul och nyårsafton, på Svt2. Rätt coolt ändå? Sjukt kul, sedan kommer jag kunna se mig själv på tv! Hoppas ni andra kommer att kolla också ;)

Jag meddelar lite närmre vilka sändningstiderna är osv. Love


Förra året var jag med i Nora Lucia. Detta år är jag med igen och iår är det jag som ska ta hem luciakronan!

Kommentarer
Postat av: naliie

Kolla om du blev veckans blogg, om inte så var med i morgon igen :D

2010-11-15 @ 17:41:03
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: elin

när anmäler man sig till noras lucia? =)

2010-11-15 @ 18:19:24
URL: http://lillihappyme.blogg.se/
Postat av: R

Elin: Det är ingen ide att anmäla sig. Felicia kommer vinna iaf;)

2010-11-15 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0