November 2009

Tänkte visa upp lite bilder från vad som hände vid den tiden!


Jag hade ett fullspäckat schema.


Jag var med som Lucia Kandidat!


Jag klädde mig i stora halsdukar.


Jag testade nya stilar.


Jag var i Stockholm med min klass (9B).


Jag var korthårig och hade fjortisvarning. Använde mycket rosa läppstift.


Jag spelade mycket innebandy. Oftast såg jag ut såhär på träningarna. Stor t-shirt, höga strumpor, hyfsat korta shorts och rosa tröja över.


Jag avslutar det här tramset med en bild på mig i en partyoutfit.
Btw, visst passade jag i kort hår? :)
Fast då tyckte jag inte om det så då hade jag det alltid uppsatt i toffs!...

Vad tycker ni jag passar bäst i? Så kort hår som jag hade då eller nu?

LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du passar i kort. :)

2010-11-27 @ 11:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0