Något du inte visste om Felicia Widström?



JAG ÄR RÄDD för nästan allting på kvällarna. Isf på dagarna också, men inte lika mycket. Jag vågar inte gå ut på kvällarna hos mig eftersom jag bor ute i skogen och där är det enligt mig ett helvete. Folk i fråga sätter mig då, ja men varför bor du som du gör då? Och vad tror ni egentligen, haha. Tror ni jag har valt det? :) Visst, jag älskar huset och gården, men jag skulle vilja att det låg lite mer centralt med mindre skog omkring.

JAG ÄLSKAR STORSTÄDER. När jag blir äldre ska jag flytta till Stockholm troligen. Jag tycker om att ha folk runt omkring mig och slippa ta bussar, bil och tåg vart jag än ska.

JAG ÄR PINSAM när man umgås med mig. Jag kan göra de mest tokiga sakerna man kan tänka sig. Okej nja, kanske inte allt, men väldigt mycket! Det finns ett par saker som är så typiskt mig att göra.. Haha! Men, pinsamt men väldigt roligt!

JAG ÄR VÄLDIGT kräsen när det gäller killar. Jag vet inte vad det är, men dom måste ha det lilla extra så jag blir intresserad av dom. Men, åh, jag älskar killar.. Haha, vad störd jag är.

MIN BROR ÄR min förebild. Kanske inte är något nytt? Jag ser upp till min bror.

Blev ni något klokare? Haha nej jag tror inte det!
NATTINATTI LOVERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0