Helvetes jävla f*ttbuss!

Vad i helvete är det med bussarna egentligen? Alla bussar är totalt försenade, varenda jävla gång. Minst 10-25 minuter varje gång. Jag snackar om Linde bussarna. De bussar från Nora är Max försenade 10 minuter, men dom brukar vara punktliga. Men Linde bussar alltså, dom är hur sena som helst, och jätteotrevliga! Det är alltid bara turkar och invandrare på bussen (förlåt, inget illa menat!), nästan inga svenskar alls. Busschafförerna är ju helt bakom flötet, dom är så himla otrevliga, det är därför jag skriver det här inlägget. Just nu sitter jag på en jävla Linde buss, för en gång skull så var bussen inte försenad mer än 1 minut. Jag och Jessica går på bussen, trycker ner våra gymnasiebusskort och går vidare för att sätta oss. Då ropar chaffören ( som för övrigt också är turk, eller invandrare): gymnasiet? Går ni på gymnasiet? Är hon helt dum i huudet eller? Det är klar vi går på gymnasiet? Annars skulle vi ju inte ha sånna kort. Ser vi unga ut eller? Fuck you. Ursäkta mig för det här inlägget, men jag är så jävla arg på alla busshelveten. Ursäkta mitt språk också. Mer tänker jag inte be om ursäkt för. Jävla busshelveten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0