Helt slutkörd!

Jag är död. Bokstavligt talat!

Nejdå, så farligt är det inte... Trorja. Jag har nyss tagit med en lång dusc, ovanligt va? Dagen har varit riktigt ansträngande. Och ni tror inte att jag vaknade med halsont också? Så typiskt mig. Jag måste blivit smittad av Mikaela som var väldigt förkyld i fredags.. Varför ska jag ha sådan otur alltid?

Halsen var alltså sämre och jag kunde prestera mindre. Men förutom det så gick det helt OK för min del. Men att stå och sjunga i 5-6 timmar i sträck på förmiddagen var väl inte sådär roligt för halsen, eller benen för del delen också.

Morgondagen består av inspelningar även den, men den här gången från klockan 10 ist för 8. Tack och lov, jag bugar och bockar. Jag hoppas vi inte håller på lika länge då som idag.
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0