Genrepskonsert avklarad!


Bild från Lucia konserten förra året. Det är jag som står till höger om lucian.
Jag får hoppas på bättre tur i år, att jag blir lucia!

ll 17, och ja, vi stod upp och sjöng heeeeela tiden.. Sedan var det fika, och då blev jag överlycklig och trodde att jag skulle få saft och bullar! Men icke sa Nicke. Det var tråkiga vanliga mackor och te, som jag förståss brände tungan på..

Sen vid 18 var det dags. Genrepet gick ok, jag var rätt sliten i rösten om man säger så och jag hade det inte så lätt att sjunga med tanke på andra omständigheter. +en jävla smärta i ryggen och PMS.

Sen kom jag inte hem fören kl 20 och då hade mamma varit snäll och köpt kebabrulle och så hade hon spelat in Gossip Girl åt mig. ♥

BTW. En tjej svimmade av och ramla baklänges på genrepet, läääskigt. Det kunde varit jag, men det var det inte.
GOODNIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0