Update



Tänkte faktiskt sätta igång igen.. Känns som jag behöver skriva av mig lite.

Update: Nu håller vi äntligen på att renovera huset! Har rivit ner min garderob nu, nu fattas det bara att snickaren ska komma hit och göra en vägg (eftersom den som gjort huset varit smart nog och byggt dit garderoberna mellan tims och mitt rum innan väggen, alltså är det ingen vägg emellan som ni kan se på bilden. och för att garderobsdörrarna skulle gå att öppna så var man tvungen att placera en bit av tims garderob i mitt rum.. hmm? ni kan ju se på bilden eller så) och bygga om vårat kök. När det är klart kommer det hantverkare hit som ska måla taken och tapetsera mitt rum och lägga in matta. Sen är det bara att köpa in möbler och nytt och placera in i mitt nya rum! Sedan kommer ytterligare några till som ska sätta in en kamin i köket och slipa golven lite överallt. Det här blir perfekt!

Just nu känns mitt rum jätte stort.. Jag har varit jätte duktig och plockat ner alla saker från väggarna ocg tagit bort en del möbler +den där jävla inbyggda garderoben som är borta nu.

Shit, nu blev det genast mycket större! Nästan lite läskigt.. :)

Puss Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0