Toppen helg

Har inte hunnit blogga i helgen och jag hinner inte så mycket nu heller. I fredags var det dans efter skolan, sen var jag med Tilde på kvällen och vi grillade med Josse och Anna på blåsut. Mysigt va det! Sen sov jag hos Tilde. Hela gårdagen spenderade jag i örebro. Första var jag och shoppade med mamma. Jag fick med mig en bikini, klänning och skor hem den här gången. Sen träffade jag Tilde och vi åkte in till Yeah festivalen! Mycket trevligt, spenderade hela kvällen där. Sen när jag kom hem vid tolv på natten åkte jag till Therese och var med henne och sedan sov där.

Nu håller jag på att fixa mig, för nu ska jag och Tilde in till Örebro för att kolla på E.M.D! och för att kolla på när Smash into pieces ska spela på yeah.

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: angela

bruna converse i storlek 36 till salu, kolla in i bloggen! :) kram

2010-05-30 @ 17:36:06
URL: http://angiieyago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0