Känslorna flödar

Mamma och pappa är ute och äter på resturang och gottar sig och tim är på träning. Idag är det jag och tim som ska vara här ensamma och klara oss själva.

Jag var nyss och köpte läsk och snacks till kvällen+glass till mig. Men precis när jag gick ut från affären började det regna... När jag gick dit var det molnigt och varmt, blommorna blomstrade och träden jag gröna. Gud vilken känsla! Därför jag köpte glassen... ;) sen när jag gick hem i regnet med glass i munnen gick jag förbi ett litet hus som spelade musik. En liten kille åker inlinda och spelar bandy på verandan medan Carolas låt "fångad av en stormvind" spelas.
Det är underbart, jag kan inte göra annat än att njuta. Snart kommer tim hem från träningen och jag ska nu ställa mig och göra iordning lite mat tills han kommer hem. See yah bitches! :)
förresten, förlåt för alla tråkiga bildlösa inlägg, men det är för att tims data är så seg.. Därför bloggar jag från min iPhone. :)

Kommentarer
Postat av: Olaialisha

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-04-27 @ 20:47:19
URL: http://olaialisha.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0