Innebandy utnämning



Idag fick jag min utnämning från innebandy säsongen. Jag var inte med på avslutningen eftersom jag var i Stockholm, så jag fick det lite försenat.

Anledning varför det står som det gör: Förut tvekade jag om hur jag vill ha det till hösten, om jag ska sluta dvs. Eftersom det har lutat mot att sluta så har jag därför sagt till. Och på Örebrocupen spelade jag väl antagligen väldigt bra så dom vill ha kvar mig. Jag gjorde flera mål och assister och blev även matchens lirare...

Just nu tvekar jag... Vet inte vad jag vill. Innebandy är sjukt kul verkligen! Förut har jag inte tyckt om en del i laget oså, tyckt det har varit tråkigt att spela med vissa osv. Jag tvekar fortfarande.. Ska jag fortsätta eller inte?

It's up to you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska fortsätta ;D

2010-05-27 @ 21:56:26
Postat av: Josefine

Du har utvecklats så enormt, så va fan sluta inte...

<3

2010-05-27 @ 22:36:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

ja de tkr jag=)

2010-05-28 @ 16:24:28
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/
Postat av: Nilsson

Fortsätt, så länge du själv tycker det är kul ska du aldrig sluta! det spelar ingen roll vilka man spelar med så länge man själv tycker det är kul :)

2010-06-02 @ 21:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0