Drömmarnas land

Ligger i sängen, snart faller jag in i drömmarnas land igen... trött som sjutton är jag! Jag har inte bloggar på ett tag, men jag har inte haft tid. Idag har jag haft snickare här som gjort en vägg i mitt rum (blev skitbra!) och resten av tiden har jag bakat... Imorgon har jag företagare för en dag, vi ska stå och sälja bullar och skit vid Konsum, men vi gör också hemleverans haha :) så kom till Konsum mellan 10.00-14.00 eller ring 0760061170 för beställning. Vi säljer sockerkakor, kladdkakor, kolakakor och kanelbullar. :) Nej men godnatt nu, mycket att göra imorgon! Pusssss

Kommentarer
Postat av: Johnvilje

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-03-10 @ 12:29:43
URL: http://johnvilje.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0