Tröttast i världen

Jag är sjukt trött, även fast jag har sovit jätte mycket i natt och även lite på dagen.. Jag mår inte så bra, men jag försöker hålla humöret uppe så gott det går.

Har pratat med mamma och pappa om mitt rum hela morgonen, vi har bestämt att vi ska riva min gamla garderob och skaffa något nyare, större och snyggare. Men så hittade vi ett problem..? Den som har byggt vårat hus måste ju vara sjuk, han har byggt mitt och tims rum så att våra garderober sitter ihop utan vägg emellan och tims garderob går tydligen in en bit i mitt rum? :s
Det är sjuk iaf så vi det inte hur det blir nu..

Ska snart till Nora med pappsen, ska köpa lite lördags snacks som vi ska ha till ikväll.
puss. ♥ 


Black Eyed Peas - I'm a bee (Imma be)


Kommentarer
Postat av: jessica

trodde du skulle hit ikväll :o

2010-03-06 @ 16:12:35
Postat av: felicia

sv; du sa ju att du skulle ut? :o

2010-03-06 @ 19:04:52
URL: http://feliciawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0