TAGGAD SOM IN I BOMBEN!



Ola - Unstoppable



Eric Saade - Manboy ♥

This I call love!

Det här är mina två favoriter i melodifestival finalen. Jag älskar båda två bidragen, man blir så sjukt glad och får energi av båda. Kolla på videona också så får ni extra glädje! :)
HAHAH jag såg en rolig komentar nyss till Manboy: Vadå sjunga i duschen?.. HAHAHAHHA!

Snart är det dags! Jag och Ellinor ska ju upp till Stockholm och kolla på genrepet till finalen den 12 mars. Jag är sjukt taggad, jag sitter och drogar alla låtarna just nu faktiskt, haha! :D
Here we goo again!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Chores

I kinda like it. Thanks!

2011-01-24 @ 14:05:18
URL: http://chores.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0