Aj som f**!

Aj, aj, aj! Jag har så j*kla ont i min kropp just nu, jag har gått runt och klagat hela dagen och varit skitsur och jätte flum.. Bara någon rörde mig på fel ställe började jag skrika och få damp, för fy sjutton vad ont det gjorde! och igår kväll var jag uppe väldigt länge eftersom jag pluggade matte (hade matteprov idag, gick jättebra!) så jag var vääääldigt trött vilket betyder att antingen är jag skitsur eller jätte flumm. 

Jag tränade i exakt 5 timmar (!) igår.. 3 timmars dans efter skolan som var ruskigt kul och sedan 2 timmars innebandy senare på kvällen som också var väldigt kul. Men snacka om att jag är helt slut nu, jag kan knappt gå fram för jag har så ont i kroppen! Så just nu ser jag ut som en gammal kärring.. hehehh :)

+Jag har två jätte stora blåmärken från dansen! (Inte för jag ramlat, för att vi har gjort sakerna typ 1000 gr så då blir det så.) Men gud vad kul det är! Det är absolut värt (en del av..) smärtan. ;)


Tidningsutklipp från söndagens tidning..
GISSA VEM SOM ÄR PÅ BILDEN DÄR UPPE? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0