Åh nej..



Jag har blivit sjuk.. Jag har 38 grader i temp, hostar och har spänningshuvudvärk. Jag blir nog hemma imorgon men mer får jag inte bli hemma! Måste till skolan på tisdag för då har jag spanska prov och dans, sen har jag fullt upp resten av veckan. Hela torsdagen är det bara dans som gäller, sen på fredagen dans hela skoldagen och sen bär det av till Stockholm med Ellinor! Sen kollar vi på melodifestival finalen (genrepet) och sover hos mina kusiner, sedan åker vi hem på lördagen. När jag kommer hem på lördagen bär det direkt in till Nora där jag ska träffa dans tjejerna och så pågår det hela kvällen med Noranatten.
Oj, det blev en del.
+ att alla i min familj är sjuka, med samma sak så alla blir nog hemma imorgon.

Fan, nu måste jag bli frisk!
Någon som vet hur man blir frisk snabbare? hih.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0