Uppbokad till 99%



Finns ingen tid för att blogga! Men nu slänger jag in några inlägg iaf. Jag har ju trotsallt inte bloggat på... vad blir det? en vecka.

Det har hänt mycket..
 
Tisdag - kulturdag, jag hade uppträdanden hela dagen för skolan. Gick bra!

Onsdag - klassens dag, vi var på blåsut och mös och lekte massa. Sen på kvällen tältade vi (endel av klassen) vid vattenskidsklubben. Riktigt lyckat! Jag kommer faktiskt sakna min klass mer än jag trott..

Torsdag - tråkig skoldag.. 2 lektioner!

Fredag - Skola, marieberg med therese och jessica, efter det grillning och tältning med massa folk vid larssjön. Sjukt lyckat, roligaste på länge!

Lördag - Åkte till IKEA och köpte hem min garderob osv, sen på kvällen var jag med therese. Vi kollade på studenterna och tillbringade kvällen i Nora. Sov sedan hos henne.

Söndag - Vaknade hos Therese, var där hela dagen. Solade, badade, åt glass, CHILL!

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0