"Slaget i natten"

Pang sa det och en dörr small igen. Klockan var precis 00.00 och ingen var uppe. Vad fan var det? Korsdrag?.. Nej, inga fönster var öppna i närheten. Mamma och Tim gick upp för att kolla vad det var, men vafan? Ingen katt var i närheten heller. Konstigt. Vi gick och la oss igen.

Tim stängde dörren till sig och tänkte sätta igång datorn men ropade sedan efter mig. Vad nu då? Tänkte jag. Datorn blinkade oranget och bredbandet likaså, det gick inte att få igång datorn. Vi stängde av strömbrytaren men det fortsatte blinka. Han försökte flera gånger men samma sak hände och datorn gick inte igång. Till slut slutade vi försöka och gick och la oss.

Jag vaknade vid 11.14 idag av att solen sken in och lyste upp mitt rum. Jag var helt utvilad och pigg så jag gick ner till hunden och gick ut med henne. Solen skiner, fåglarna kvittrar och vinden blåser lite lätt.

Vafan, vilken konstig natt..
Jag blev rädd!

Haha, jag kände mig tvingad att berätta det i berättelse form. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0