Lite smått rädd

Jag har alltid varit mörkrädd men jag har lärt mig att leva med det. Nästan iaf. Jag försöker att inte tänka på det iaf och jag har min katt som gör att jag känner mig tryggare. (jag vet, det låter töntigt men jag är lite töntig av mig ibland haha!) jag hann inte sätta mig vid datan nu på kvällen sä nu blir det ett inlägg direkt från sängen! Idag har jag klippt gräs hunnit sola och bada lite med min bror och sedan har vi fått jagat en jävla orm som vi tyvärr aldrig fick tag på... Usch och jag som har fobi mot ormar, det va inte kul! Hahah... Nu ska jag nog försöka blunda i några timmar och vänta på att min prins ska komma och väcka mig genom en kyss! Love Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0