Ångesten kommer alltid tillbaka

Godmorgon!
Jag känner mig jätte seg på att uppdatera bloggen just nu... Men man måste ju göra andra saker i livet än att blogga?

Jag vaknade kvart över elva utan att min bror skrek åt mig att jag skulle gå upp och så försökte han slita av mig täcket.. Typiskt bröder? Man kan inte tro att han är två år äldre än mig! När jag kom ner så var frukosten av dukad så jag fick ta och göra något själv. Jag kikade in i kylskåpet och där hittade jag en liten pizza bit som fick bli min frukost... hehe. Men nu ångrar jag mig såklart, jag fattar inte varför men jag ångrar mig alltid efter jag ätit onyttig mat. Jag är väl för fokuserad på min vikt och min kropp.. Som alla tjejer är. Suck på det.
Puss ♥


Morgonens mest använda outfit! Love it.
Såg mongo ut i ansiktet så jag kluddade lite. heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0