You makes me happy


Bild från somras, mådde så bra vid den tiden. Allting var så bra.

Jag blir så glad, ska ni veta. När jag ser att jag får komentarer på min blogg. När man får komentarer så tycker man det är roligt att blogga, att det är någon som läser den. Den är en skön känsla liksom.
Så tack till dom som komenterar, you makes me happy!

Många som läser min blogg frågar mig saker om min blogg via MSN också, men jag tycker det är bättre att fråga om saker om bloggen just här, på min blogg i en komentar.

En sak jag inte tycker om, det är om man inte förstår eller vill veta mer om en sak. Om man så kontaktar mig på något sätt, det gillas inte faktiskt. Det här är min blogg, jag skriver det jag vill och jag har mått på det. Jag skriver det som behövs skrivas, och jag skriver det för min skull. och jag berättar inte alltid allting! för vissa saker är way to personal för bloggen och dess läsare.

Ville bara få det sagt, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

åå Fillan :`) SOMMAREN :`) <3 Gud mitt hår ser cp ut :O Gud vilka tider det var då ;D :D <3

2010-01-21 @ 15:50:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0