Visste ni att?..



..Enda sen jag var liten har jag velat vara en cheerleader. Det ser så grymt roligt ut och man blir vig och får fin kropp av det.

..Jag vill studera ett år utomlands, som utbytes student. Jag ska försöka övertala mina föräldrar till det faktiskt. Det ser jag som en stor möjlighet som man inte vill gå miste om, förstå vad kul!

..Jag älskar utländska frukter! Som t.ex annanas, mango, passionsfrukt osv. Det är godare än godis? Jag har ju "slutat" äta godis nu så nu tar jag bara en frukt om jag är godis sugen, hahah! :)


tänk dig mig som cheerleader?.. hm! :)

puss

Kommentarer
Postat av: gabbi

allt bra idag?

2010-01-24 @ 16:34:38
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hey.

Jag ar nu en cheerleader har i USA, det ar verkligen jatteroligt, det ar jatteroligt att fa vara med om nagot sadant, sa jag kan forsta att du ha dromt om det dedan du var liten.

Du kommer absolut inte angra dej om du aker ivag som en utbytesstudent, det ar en jatterolig upplevelse. Klart att du ska aka, om dina foraldrar gar med pa det!

Ha det bra

Kram

Ellen

2010-01-26 @ 13:50:36
URL: http://exchangestudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0