VINST MOT ASKERSUND! ♥


Lagfoto, det är nog det fulaste jag sett! HAHAHAH MEN ÄNDÅ, LOVE U

Fan, jag vaknade i natt (som jag aldrig brukar göra) och hade otroligt ont i halsen, frös och svettades på samma gång.. Så jag gick ner och tog ett glas vatten, tog tempen och gick och lade mig igen. Fan, tänkte jag då, nu kan jag säkert inte vara med på matchen.. Iaf så somnade jag om och vaknade sen av väckarklockan, jag mådde lite bättre iaf. Så jag bestämde mig att åka till matchen iaf, och se sen om jag skulle kunna vara med.

Jag fick sitta första perioden, eftersom vi hade för mycket folk. (många fick sitta ett tag) Men det var bra för min del, eftersom jag inte mådde så värst bra. Men efter ett tag blev jag pigg och taggad, lagom till andra perioden. Vi spelade as bra, helt sjukt! Vi vann med 3-2, vi ledde med 3-0 ändå till tredje perioden. Vi ägde! :)) ♥
Jag blev extra glad när jag såg att mina kusiner och min morbror från Stockholm satt på läktaren tillsammans med min mormor.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0