Strömavbrott..

Jag har nyss haft strömavbrott, i mer i en timme.. Allting blev helt plötsligt kolsvart så vi tände ljus och eldade m.m. Det var jätte kallt i huset just då så då gick jag upp och kurade ner mig i min säng med mitt varma täcke kring mig och smsade med folk. Efter ett tag när jag smsat med alla möjliga kom jag på att jag inte hade gratis sms längre.. Från 170 kr till 15 kr.. oj, det gick fort!
Det var faktiskt lite mysigt ändå. Fast sen blev det mer dryyygt än mysigt!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska bli skönt att känna sig lite fräsch nu.

Jag tror faktiskt inte jag skulle kunna klara mig utan ström en dag? Utan vatten, el och värme? Man skulle inte kunna laga mat, duscha, gå på toa, eller någonting? Tur att vi har ström. :)
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0