Lite mer om nyårsafton



Lite mer om gårdagen:

Tog en tripp till örebro på dagen, hittade tyvärr ingenting. Det enda jag köpte vad lösögonfransar till kvällen, men använde dom ej. Kom hem vid fem, då jag fixade massa. Sen blev det jätte god mat, mmm. Efter maten glassade vi lite hos Ellinor, sen drog vi till festen! När vi kom dit var det rättså lugnt, sen kom det bara mer och mer folk och det blev rättså kul. Men sen kom folk och förstörde.. och sen kom polisen. Jag och Ellinor var med Hanna, Therese och Erica + några killar så vi fick stanna kvar i huset hela tiden. Polisen var där ett tag men sen gav dom sig. Ca 10 st kvar, massa chill. Klockan blev tolv och då skålade vi med champange. Resten av tiden blev hur mysig som hellst tills vi skulle hem.

Vad ska man säga? Misslyckat lyckat.
Gott nytt år. :)♥

OCH SÅKLART GLÖMDE JAG MIN KAMERA HEMMA..

Kommentarer
Postat av: jessica

varför skrev du inte mitt namn;s

2010-01-02 @ 00:49:37
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0